Przykro nam, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. W Volero masz możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Zarejestruj swój zwrot, aby otrzymać etykietę zwrotną.
1. Zarejestruj swój zwrot za pośrednictwem naszego portalu zwrotów i wybierz żądaną metodę wysyłki.
2. W zależności od wybranej metody otrzymasz e-mailem etykietę zwrotną lub potwierdzenie odbioru.
3. Upewnij się, że produkt jest dobrze zapakowany i dołącz etykietę wysyłkową do paczki
4. Nadaj paczkę za pośrednictwem odpowiedniego dostawcy. Zachowaj dowód wysyłki.
5. Po otrzymaniu zwrotu postaramy się zrealizować zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni.
Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni na jej zwrot. Po zarejestrowaniu zwrotu masz jeszcze 14 dni na odesłanie zamówienia. Aby przyspieszyć proces, zalecamy jak najszybsze zwrócenie zamówienia.
Dzieje się tak dlatego, że chcemy utrzymać niskie ceny. Gdybyśmy mieli ponosić koszty zwrotu, musielibyśmy je uwzględnić w cenie sprzedaży. Oczywiście nie będzie do korzystne, dlatego chcieliśmy tego unikną.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu zwrócimy kwotę tak szybko, jak to możliwe. Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu. Otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o koszty wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki zostaną zwrócone tylko wtedy, gdy wszystkie pozycje w zamówieniu zostały zwrócone.
Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Do pakowania można wykorzystać rozcięte worki na śmieci. Należy pamiętać, że produkt nie podlega zwrotowi, jeśli jest zabrudzony lub uszkodzony.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta