Volero

Zamówienia

Cieszymy się, że chcesz zamówić dywan w Volero! Nasz sklep internetowy jest otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, więc możesz złożyć zamówienie, kiedy tylko chcesz. Dodaj wybrane produkty do koszyka, uzupełnij wszystkie wymagane dane i wybierz preferowaną metodę płatności. Po złożeniu zamówienia w ciągu kilku chwil otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Zamówienia

  • Masz możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego Volero dodając produkty do koszyka.

  • Kody rabatowe możesz wpisać w lewym dolnym rogu koszyka. Po kliknięciu „Zastosuj” rabat zostanie natychmiast przetworzony i zobaczysz skorygowaną kwotę. W jednym zamówieniu możesz wykorzystać maksymalnie jeden kod rabatowy.

  • To żaden problem! Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj swój kod rabatowy. Nasi pracownicy przetworzą dla Ciebie zniżkę.

  • Prosimy o sprawdzenie folderu spam w Twojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nie znalazłeś tam e-maila z potwierdzeniem zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Zamawiając w Volero, możesz bezpiecznie i łatwo zapłacić za pomocą: Przelewy24, BLIK oraz kart płatniczych: Visa, MasterCard oraz Maestro. Oferujemy różne metody płatności w celu wygodnej i szybkiej realizacji zamówień.

  • Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozważamy, aby w przyszłości wprowadzić opcję "zapłać później".

  • Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.

  • Jeśli opłaciłeś koszty wysyłki przy składaniu zamówienia i zwrócisz zamówienie w nienaruszonym stanie, zwrócimy Ci koszty wysyłki. Należy pamiętać, że koszty wysyłki dotyczą wysyłki z naszego magazynu, dlatego mogą różnić się od kosztów zwrotu.

  • Podczas składania zamówienia nie ma możliwości wskazania terminu dostawy. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy dostosować termin dostawy. Chcesz zmienić termin dostawy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy wprowadzić zmiany. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Umieść wybrane produkty w swoim koszyku. Wprowadź wszystkie wymagane informacje i jako typ klienta wybierz „Klient biznesowy”. Dostępne będą dodatkowe pola do uzupełnienia. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mailem fakturę, którą będziesz mógł wykorzystać do celów administracyjnych.

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
31799 Opinie Klientów | 4.6 / 5
Nie przegap nowości i inspiracji. Śledź nas!