Volero

Zamówienia

Cieszymy się, że chcesz zamówić dywan w Volero! Nasz sklep internetowy jest otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, więc możesz złożyć zamówienie, kiedy tylko chcesz. Dodaj wybrane produkty do koszyka, uzupełnij wszystkie wymagane dane i wybierz preferowaną metodę płatności. Po złożeniu zamówienia w ciągu kilku chwil otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Zamówienia

  • Masz możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego Volero dodając produkty do koszyka.

  • Kody rabatowe możesz wpisać w lewym dolnym rogu koszyka. Po kliknięciu „Zastosuj” rabat zostanie natychmiast przetworzony i zobaczysz skorygowaną kwotę. W jednym zamówieniu możesz wykorzystać maksymalnie jeden kod rabatowy.

  • To żaden problem! Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj swój kod rabatowy. Nasi pracownicy przetworzą dla Ciebie zniżkę.

  • Prosimy o sprawdzenie folderu spam w Twojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nie znalazłeś tam e-maila z potwierdzeniem zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Zamawiając w Volero, możesz bezpiecznie i łatwo zapłacić za pomocą: Przelewy24, BLIK oraz kart płatniczych: Visa, MasterCard oraz Maestro. Oferujemy różne metody płatności w celu wygodnej i szybkiej realizacji zamówień.

  • Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozważamy, aby w przyszłości wprowadzić opcję "zapłać później".

  • Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.

  • Jeśli opłaciłeś koszty wysyłki przy składaniu zamówienia i zwrócisz zamówienie w nienaruszonym stanie, zwrócimy Ci koszty wysyłki. Należy pamiętać, że koszty wysyłki dotyczą wysyłki z naszego magazynu, dlatego mogą różnić się od kosztów zwrotu.

  • Podczas składania zamówienia nie ma możliwości wskazania terminu dostawy. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy dostosować termin dostawy. Chcesz zmienić termin dostawy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy wprowadzić zmiany. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Umieść wybrane produkty w swoim koszyku. Wprowadź wszystkie wymagane informacje i jako typ klienta wybierz „Klient biznesowy”. Dostępne będą dodatkowe pola do uzupełnienia. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mailem fakturę, którą będziesz mógł wykorzystać do celów administracyjnych.

Nie chcesz niczego przegapić? Śledź nas!