Volero

Wysyłka i dostawa

Cieszymy się, że złożyłeś zamówienie w Volero. Nasi koledzy z magazynu spakują i wyślą Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Po wysłaniu przesyłki otrzymasz kod, którego możesz użyć do śledzenia zamówienia oraz uzyskania informacji o dostawie.

Jeżeli w Twoim zamówieniu znajduje się produkt o dłuższym terminie dostawy, poinformujemy Cię o tym. Rozumiemy, że chcesz wiedzieć, kiedy Twoje zamówienie dotrze do magazynu. Korzystając z naszego portalu czasu dostawy, możesz użyć numeru zamówienia i adresu e-mail, aby sprawdzić, w którym tygodniu Twoje zamówienie ma pojawić się w magazynie.

Wysyłka i koszty wysyłki

Twoje zamówienie zostanie dostarczone do Ciebie przesyłką pocztową. Kiedy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.

Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.

Dostawa

  • Jeśli wyraziłeś zgodę, paczka może zostać dostarczona do Twojego sąsiada. W przypadku braku takiej zgody, kurier podejmie próbę doręczenia w innym terminie lub dostarczy zamówienie do pobliskiego punktu odbioru.

  • Twoje zamówienie zostanie wysłane w całości, gdy wszystkie produkty będą dostępne w naszym magazynie. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność w magazynie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

  • Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z kodem, który umożliwi śledzenie przesyłki. Korzystając z kodu możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone.

    Czy Twoje zamówienie ma dłuższy czas realizacji? Sprawdź nasz portal z terminami dostaw, aby sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do magazynu.

  • Przykro nam, że nie otrzymałeś swojego zamówienia! Korzystając z otrzymanego od nas numeru śledzenia, możesz sprawdzić, czy firma kurierska zmieniła termin dostawy lub dostarczyła paczkę do punktu odbioru.

    Status dostawy nie zmienił się, a Ty wciąż nie otrzymałeś swojego zamówienia? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli ustalić, co stało się z Twoją paczką.

  • Ponieważ współpracujemy z wieloma dostawcami, część Twojego zamówienia mogła zostać wysłana do Ciebie z magazynu naszego partnera. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • W imieniu firmy kurierskiej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Aby móc zapewnić najlepsze i najszybsze rozwiązanie prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć uszkodzeń na adres obslugaklienta@voler.pl

  • Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru śledzenia przesyłki, możesz zmienić adres dostawy za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta .

    Bardzo często można także zmienić adres za pośrednictwem kodu śledzenia, pod warunkiem, że proces wysyłki jest w początkowej fazie. Czy Twoje zamówienie jest już na bardzo zaawansowanym etapie realizacji? Niestety wówczas zmiana nie będzie już możliwa.

  • Rozumiemy, że opóźnienie Twojego zamówienia jest denerwujące. Ze względu na ilość przesyłek w obiegu może się niestety zdarzyć, że kurier przesunie termin i Twoje zamówienie zostanie dostarczone później. Z reguły opóźnione dostawy realizowane są następnego dnia. Dlatego też prosimy o cierpliwość. Jeśli w ciągu 5 dni od pierwotnej daty dostawy nie otrzymałeś swojej przesyłki, a paczka nie została dostarczona do punktu odbioru, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Nie chcesz niczego przegapić? Śledź nas!