Cieszymy się, że złożyłeś zamówienie w Volero. Nasi koledzy z magazynu spakują i wyślą Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Po wysłaniu przesyłki otrzymasz kod, którego możesz użyć do śledzenia zamówienia oraz uzyskania informacji o dostawie.
Jeżeli w Twoim zamówieniu znajduje się produkt o dłuższym terminie dostawy, poinformujemy Cię o tym. Rozumiemy, że chcesz wiedzieć, kiedy Twoje zamówienie dotrze do magazynu. Korzystając z naszego portalu czasu dostawy, możesz użyć numeru zamówienia i adresu e-mail, aby sprawdzić, w którym tygodniu Twoje zamówienie ma pojawić się w magazynie.
Twoje zamówienie zostanie dostarczone do Ciebie przesyłką pocztową. Kiedy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.
Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.
Jeśli wyraziłeś zgodę, paczka może zostać dostarczona do Twojego sąsiada. W przypadku braku takiej zgody, kurier podejmie próbę doręczenia w innym terminie lub dostarczy zamówienie do pobliskiego punktu odbioru.
Twoje zamówienie zostanie wysłane w całości, gdy wszystkie produkty będą dostępne w naszym magazynie. Jeśli chcesz sprawdzić dostępność w magazynie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z kodem, który umożliwi śledzenie przesyłki. Korzystając z kodu możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone.
Czy Twoje zamówienie ma dłuższy czas realizacji? Sprawdź nasz portal z terminami dostaw, aby sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do magazynu.
Przykro nam, że nie otrzymałeś swojego zamówienia! Korzystając z otrzymanego od nas numeru śledzenia, możesz sprawdzić, czy firma kurierska zmieniła termin dostawy lub dostarczyła paczkę do punktu odbioru.
Status dostawy nie zmienił się, a Ty wciąż nie otrzymałeś swojego zamówienia? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli ustalić, co stało się z Twoją paczką.
Ponieważ współpracujemy z wieloma dostawcami, część Twojego zamówienia mogła zostać wysłana do Ciebie z magazynu naszego partnera. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W imieniu firmy kurierskiej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Aby móc zapewnić najlepsze i najszybsze rozwiązanie prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć uszkodzeń na adres obslugaklienta@voler.pl
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru śledzenia przesyłki, możesz zmienić adres dostawy za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta .
Bardzo często można także zmienić adres za pośrednictwem kodu śledzenia, pod warunkiem, że proces wysyłki jest w początkowej fazie. Czy Twoje zamówienie jest już na bardzo zaawansowanym etapie realizacji? Niestety wówczas zmiana nie będzie już możliwa.
Rozumiemy, że opóźnienie Twojego zamówienia jest denerwujące. Ze względu na ilość przesyłek w obiegu może się niestety zdarzyć, że kurier przesunie termin i Twoje zamówienie zostanie dostarczone później. Z reguły opóźnione dostawy realizowane są następnego dnia. Dlatego też prosimy o cierpliwość. Jeśli w ciągu 5 dni od pierwotnej daty dostawy nie otrzymałeś swojej przesyłki, a paczka nie została dostarczona do punktu odbioru, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta