Staramy się komunikować nasze Ogólne warunki handlowe w sposób możliwie najbardziej precyzyjny, czytelny i przejrzysty. Jeżeli jakakolwiek kwestia pozostaje niejasna zapraszamy do kontaktu.
Ogólne warunki handlowe określają sposób, zakres oraz ogólne warunki sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem sklepu internetowego volero.pl.
Sklep volero.pl jest prowadzony przez firmę:
De Onlinewinkelier B.V.
Adres: Tielweg 26, 2803 PK Gouda. (uwaga: brak adresu zwrotnego)
Telefon: +48 22 307 22 14
E-mail: obslugaklienta@volero.pl
Numer płatnika VAT: NL857133706B01
Zakup w sklepie internetowym volero.pl oznacza akceptację niniejszych postanowień.
Poniższe Ogólne warunki handlowe mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego przez konsumentów i przedsiębiorców.
Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą.
Oferta na stronie zawiera pełny i dokładny opis produktów. Opis jest na tyle szczegółowy, aby umożliwić dobrą ocenę oferty przez konsumenta. Obrazy stanowią prawdziwą reprezentację oferowanych produktów. Ewentualne pomyłki lub błędy w ofercie są niezamierzone.
Wymiary dywanów mogą różnić się od wymiarów wskazanych na naszej stronie internetowej. Jest to szczególnie powszechne w przypadku ręcznie robionych dywanów lub materiałów naturalnych. Należy wziąć pod uwagę margines odchylenia wynoszący 3 - 5%.
Do zawarcia umowy dochodzi w momencie zaakceptowania oferty dotyczącej towarów znajdujących się w koszyku poprzez kliknięcie przycisku „Zamów”. Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem.
Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek VAT. Dodatkowe koszty związane z wysyłką podano osobno w opisie produktu.
Do wyboru są następujące formy płatności:
Przelewy24
BLIK
Mater Card
Visa Card
Maestro Card
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem otrzymała towar.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy przesłać pisemne oświadczenie drogą mailową lub pocztową (Volero, Tielweg 26, 2803 PK Gouda, Holandia, obslugaklienta@volero.pl) przed upływem terminu odstąpienia.
Konsekwencje odwołania
W przypadku odstąpienia od umowy konsument otrzymuje zwrot płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańsza oferowana standardowa dostawa) w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
Zwrotu płatności dokonuje się przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. Koszty zwrotu ponosi kupujący.
Wstrzymanie płatności może nastąpić do czasu odesłania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument powinien odesłać produkt na wskazany przez sprzedawcę adres niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu oraz odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy:
Umów dostawy towaru zapieczętowanego, który nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało usunięte po dostarczeniu.
Informacje o kosztach i czasie wysyłki znajdują się w opisie produktu. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich dpd oraz DHL.
Nie ma możliwości odbioru towaru osobiście lub dostarczenia go do punktu odbioru.
Obowiązują ustawowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wady. Informacje o ewentualnych dodatkowych gwarancjach i ich dokładnych warunkach można znaleźć w opisie produktu oraz na stronach informacyjnych w sklepie internetowym.
Jeżeli towar został dostarczony z oczywistymi uszkodzeniami transportowymi lub wadami klient ma prawo do reklamacji na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Jeżeli klientem jest przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
Dane osobowe Klienta zbierane są i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności, dostępną na stronie sklepu.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta