Potwierdzenie zamówienia 📦.
W ciągu godziny otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli e-mail nie dotrze w tym czasie, sprawdź folder spam.
Jeśli nadal nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta - chętnie pomożemy!
Czy jesteś zadowolony ze swojego nowego dywanu?
Podziel się swoim zamówieniem na Facebooku lub Instagramie! Twoje zdjęcia bardzo nas cieszą.
✉ Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
👉 Przygotowanie do wysyłki
Nasi pracownicy rozpoczną pakowanie zamówienia.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki. Dzięki temu można sprawdzić status i lokalizację przesyłki oraz dowiedzieć się, kiedy zostanie dostarczona.
⚠️ Nie wszystkie produkty są dostępne w magazynie. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość!
Infolinia czynna: pon., wt., czw., pt. w godz. 9:00 - 15:00.