Volero

Polityka zwrotów

Jeśli nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, ważne jest, aby produkt został zwrócony w oryginalnym i nieuszkodzonym stanie¹. Opakowanie należy dokładnie zamknąć, aby zapobiec wysunięciu się lub zabrudzeniu produktu.

¹ Maty antypoślizgowe całkowicie wyjęte z opakowania nie podlegają zwrotowi.

Zwrotowi nie podlegają następujące produkty:

  • Produkty otrzymane ponad 30 dni temu
  • Produkty bez oryginalnego opakowania
  • Produkty wykonane na zamówienie
  • Produkty uszkodzone, używane lub niekompletne
  • Maty antypoślizgowe, które zostały wyjęte z opakowania

Instrukcja zwrotu

Zwrot zamówienia odbywa się na własną odpowiedzialność, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na poniższe punkty.

1. Zarejestruj swój zwrot za pośrednictwem naszego portalu zwrotów i wybierz żądaną metodę wysyłki.

  1. Upewnij się, że produkt zostanie zwrócony czysty i w stanie nieuszkodzonym.

3. Najlepiej zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli nie jest to możliwe, należy bezpiecznie zapakować produkt tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie do naszego magazynu

4. Zachowaj numer śledzenia zwracanego produktu do czasu otrzymania zwrotu kwoty zakupu.

Reklamacje

W przypadku zgłoszenia reklamacji nie wysyłamy kuriera, jednak aby usprawnić proces, udostępniamy bezpłatną etykietę zwrotną, którą można wykorzystać do nadania przesyłki w punkcie DPD. Po otrzymaniu produktu i rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa o decyzji, a w przypadku jej uznania, dokonamy zwrotu środków.

Dowiedz się więcej o

Często zadawane pytanie

  • Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Do pakowania można wykorzystać rozcięte worki na śmieci. Należy pamiętać, że produkt nie podlega zwrotowi, jeśli jest zabrudzony lub uszkodzony.

  • Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za zamówienie produkt należy zwrócić czysty, w oryginalnym stanie i nieuszkodzony. Jeśli produkt zostanie zwrócony uszkodzony, zostaniesz o tym poinformowany e-mailem.

  • Rejestrując zwrot, możesz wskazać, które produkty chcesz zwrócić. Oznacza to, że możesz dokonać zwrotu całości zamówienia lub jego poszczególnych elementów.

  • Oczywiście jest to możliwe. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który dostarczy odpowiednie dokumenty i instrukcje.

  • Niestety nie ma możliwości wymiany Twojego produktu na inny. Możesz zarejestrować zwrot aktualnego produktu online, a następnie zamówić nowy, pożądany produkt za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Nie chcesz niczego przegapić? Śledź nas!