Volero

Polityka zwrotów

Jeśli nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, ważne jest, aby produkt został zwrócony w oryginalnym i nieuszkodzonym stanie¹. Opakowanie należy dokładnie zamknąć, aby zapobiec wysunięciu się lub zabrudzeniu produktu.

¹ Maty antypoślizgowe całkowicie wyjęte z opakowania nie podlegają zwrotowi.

Zwrotowi nie podlegają następujące produkty:

  • Produkty otrzymane ponad 30 dni temu
  • Produkty wykonane na zamówienie
  • Produkty uszkodzone, używane lub niekompletne
  • Maty antypoślizgowe, które zostały wyjęte z opakowania

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowa-na według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,

- Umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Je-żeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- Umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

- Umowy zawartej na aukcji publicznej.

Instrukcja zwrotu

Zwrot zamówienia odbywa się na własną odpowiedzialność, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na poniższe punkty.

1. Zarejestruj swój zwrot za pośrednictwem naszego portalu zwrotów i wybierz żądaną metodę wysyłki.

  1. Upewnij się, że produkt zostanie zwrócony czysty i w stanie nieuszkodzonym.

3. Najlepiej zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli nie jest to możliwe, należy bezpiecznie zapakować produkt tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie do naszego magazynu

4. Zachowaj numer śledzenia zwracanego produktu do czasu otrzymania zwrotu kwoty zakupu.

Reklamacje

W przypadku zgłoszenia reklamacji nie wysyłamy kuriera, jednak aby usprawnić proces, udostępniamy bezpłatną etykietę zwrotną, którą można wykorzystać do nadania przesyłki w punkcie DPD. Po otrzymaniu produktu i rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa o decyzji, a w przypadku jej uznania, dokonamy zwrotu środków.

Dowiedz się więcej o

Często zadawane pytanie

  • Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Do pakowania można wykorzystać rozcięte worki na śmieci.

  • Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za zamówienie produkt należy zwrócić czysty, w oryginalnym stanie i nieuszkodzony. Jeśli produkt zostanie zwrócony uszkodzony, zostaniesz o tym poinformowany e-mailem.

  • Rejestrując zwrot, możesz wskazać, które produkty chcesz zwrócić. Oznacza to, że możesz dokonać zwrotu całości zamówienia lub jego poszczególnych elementów.

  • Oczywiście jest to możliwe. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który dostarczy odpowiednie dokumenty i instrukcje.

  • Niestety nie ma możliwości wymiany Twojego produktu na inny. Możesz zarejestrować zwrot aktualnego produktu online, a następnie zamówić nowy, pożądany produkt za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
31799 Opinie Klientów | 4.6 / 5
Nie przegap nowości i inspiracji. Śledź nas!