Aby korzystanie z naszych usług było łatwe, lekkie i przyjemne, przygotowaliśmy przegląd najczęściej zadawanych pytań. Za pomocą jednego kliknięcia możesz sprawdzić status swojego zamówienia, zarejestrować zwrot lub zaktualizować dane swojego konta. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nie masz konkretnego pytania, ale potrzebujesz porady dotyczącej stylu lub rozmiaru? Z przyjemnością Ci pomożemy. Nasi eksperci od dywanów są do Twojej dyspozycji!
Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozważamy, aby w przyszłości wprowadzić opcję "zapłać później".
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy wprowadzić zmiany. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.
Podczas składania zamówienia nie ma możliwości wskazania terminu dostawy. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy dostosować termin dostawy. Chcesz zmienić termin dostawy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli wyraziłeś zgodę, paczka może zostać dostarczona do Twojego sąsiada. W przypadku braku takiej zgody, kurier podejmie próbę doręczenia w innym terminie lub dostarczy zamówienie do pobliskiego punktu odbioru.
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z kodem, który umożliwi śledzenie przesyłki. Korzystając z kodu możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone.
Czy Twoje zamówienie ma dłuższy czas realizacji? Sprawdź nasz portal z terminami dostaw, aby sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do magazynu.
Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni na jej zwrot. Zamówienia można zwrócić za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Aby przyspieszyć proces, zalecamy jak najszybsze zwrócenie zamówienia.
Koszty zwrotu leżą po stronie klienta i zależą od wielkości przesyłki. Koszty wahają się od 29,99 zł do 39,99 zł.
Przykro nam słyszeć, że jesteś niezadowolony ze swojego zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail z jasnym opisem reklamacji oraz dołączyć zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 4 dni w tygodniu: w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail lub czat na żywo. Staramy się odpowiadać na zapytania naszych klientów w ciągu 48 godzin!
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta