Volero

Obsługa Klienta

Aby korzystanie z naszych usług było łatwe, lekkie i przyjemne, przygotowaliśmy przegląd najczęściej zadawanych pytań. Za pomocą jednego kliknięcia możesz sprawdzić status swojego zamówienia, zarejestrować zwrot lub zaktualizować dane swojego konta. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nie masz konkretnego pytania, ale potrzebujesz porady dotyczącej stylu lub rozmiaru? Z przyjemnością Ci pomożemy. Nasi eksperci od dywanów są do Twojej dyspozycji!

Zamówienia

  • Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Rozważamy, aby w przyszłości wprowadzić opcję "zapłać później".

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy wprowadzić zmiany. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta.

  • Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł. Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD.

Dostawa

  • Podczas składania zamówienia nie ma możliwości wskazania terminu dostawy. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, możemy dostosować termin dostawy. Chcesz zmienić termin dostawy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

  • Jeśli wyraziłeś zgodę, paczka może zostać dostarczona do Twojego sąsiada. W przypadku braku takiej zgody, kurier podejmie próbę doręczenia w innym terminie lub dostarczy zamówienie do pobliskiego punktu odbioru.

  • Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z kodem, który umożliwi śledzenie przesyłki. Korzystając z kodu możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone.

    Czy Twoje zamówienie ma dłuższy czas realizacji? Sprawdź nasz portal z terminami dostaw, aby sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do magazynu.

Zwroty i gwarancja

  • Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni na jej zwrot. Zamówienia można zwrócić za pośrednictwem firmy kurierskiej.

    Aby przyspieszyć proces, zalecamy jak najszybsze zwrócenie zamówienia.

  • Koszty zwrotu leżą po stronie klienta i zależą od wielkości przesyłki. Koszty wahają się od 29,99 zł do 39,99 zł.

  • Przykro nam słyszeć, że jesteś niezadowolony ze swojego zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail z jasnym opisem reklamacji oraz dołączyć zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Informacje kontaktowe

Jesteśmy do Twojej dyspozycji 4 dni w tygodniu: w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail lub czat na żywo. Staramy się odpowiadać na zapytania naszych klientów w ciągu 48 godzin!

  • E-mail: obslugaklienta@volero.pl
  • Jesteśmy dostępni telefonicznie w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem: +48 22 307 22 14
Nie chcesz niczego przegapić? Śledź nas!