Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, nie martw się – możesz go zwrócić w ciągu 30 dni. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Koszty zwrotu pokrywa Klient.
Potrzebujesz porady, masz pytanie lub potrzebujesz pomocy? Bez problemu! Pomożemy Ci z całą naszą miłością. Można się z nami skontaktować telefonicznie, e-mailem, ale także za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Telefoon: +48 22 307 22 14
E-mail: obslugaklienta@volero.pl
Zamawiając w Volero, możesz bezpiecznie i łatwo zapłacić za pomocą: Przelewy24, BLIK, Visa Card, Mater Card oraz Maestro Card. Oferujemy różne metody płatności w celu wygodnej i szybkiej realizacji zamówień.
Twoje zamówienie zostanie dostarczone do Ciebie przesyłką pocztową. Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 299 zł.
Koszty wysyłki zamówień o niższej wartości wynoszą 29,99 zł za pośrednictwem DPD oraz 39,99 zł za pośrednictwem DHL.
Posiadamy ogromny wybór dywanów, więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Potrzebujesz pomocy w wyborze lub masz pytanie dotyczące produktu? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, chętnie Ci pomożemy.
Ponieważ większość produktów kupujemy hurtowo, możemy zaoferować naszym Klientom najlepsze ceny. Chciałbyś poznać opinie innych Klientów na temat tego produktu? Zachęcamy do przeczytania recenzji na stronie produktu.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta